Det kan De Personlige Hjælpere gøre for dig
Når du overdrager arbejdsgiveransvaret for din BPA ordning til os, skal du ikke længere bekymre dig om følgende administrative opgaver:
• Udarbejdelse af hjælperprofil, der er en beskrivelse af den hjælper, der bedst opfylder dine behov
• Annoncering efter hjælpere
• Screening af ansøgninger med afsæt i hjælperprofilen. Du beslutter selvfølgelig selv, hvilke hjælpere du i sidste ende vil ansætte
• Udarbejdelse af kontrakter til hjælpere
• Opsigelse af hjælpere efter de gældende regler
• Lovmæssig forsikring af dine hjælpere
• Lønadministration og indbetaling til pension
• Indbetaling af Skat, feriepenge, ATP, AER, AES og bidrag til barselsfond
• Den årlige arbejdspladsvurdering (APV)
• Det årlige regnskab til kommunen efter gældende regler
• Hjælp til arbejdslederrollen i det omfang du ønsker
Samtidig sikrer vi i samarbejde med din kommune, at der altid er 100 procent vikardækning ved ferie og sygdom med handicaphjælpere med respiratorkursus.